top of page

תחנת רכבת גני אביב

קיסלמן הנדסה התקינה מערכת מיזוג בתחנת הרכבת גני אביב

חברת קיסלמן הנדסה התקינה מערכת מיזוג אוויר ומערכת לפינוי עשן בתחנת הרכבת גני אביב בלוד.

הפרויקט שהתבצע במסגרת עבודות השדרוג של התחנה, כלל התקנת שתי יחידות פאקג' בתפוקה כוללת של 24 טון קירור, הקמת תעלות ספירקל דקורטיביות בתוך המבנה לטובת פיזור אוויר אחיד, התקנת מפוח לפינוי עשן והתקנת מערכת פיקוד ובקרה וחיישנים.

קיסלמן הנדסה  בבעלות חיים קיסלמן, הנדסאי חשמל ומיזוג אוויר, הוקמה בשנת 2021. החברה מתמחה בהתקנת, תיקון ושיפוץ מערכות מיזוג ואוורור, החלפת ושיפוץ מדחסים, שדרוג מערכות בקרה והחלפת בקרים, החלפת לוחות חשמל ופיקוד, שיפוץ מפוחים ומשאבות, טיפולים תקופתיים לצ'ילרים לאיתור מוקדם של תקלות, החלפת מערכות מיזוג ואוורור ישנות במערכות חדישות ועוד.

"הייחודיות של הפרויקט בתחנת גני אביב נובע מכך שמדובר בתחנה פעילה וההקפדה הרבה על בטיחות. העבודות בוצעו מחוץ לשעות הפעילות וכיוון שמעל המסילה עובר קו מטח גבוה המסילה , היינו צריכים להקפיד שבעתיים לא להתקרב למסילה ולקו המתח העובר שם", אומר קיסלמן.

השאיפה למצוינות היא לא רק סיסמה אלא דרך חיים עבור קיסלמן הנדסה. החברה  מקפידה על שירות ברמה גבוהה, מקצועי, אמין ועל עמידה בלוחות הזמנים, וביכולתה לבצע פרויקטים בכל סדר גודל. בנוסף לרכבת ישראל, על חוג הלקוחות של החברה נמנים מרכזי מסחר ואנרגיה, מפעלי תעשייה, בתי חולים,  בנייני משרדים, מבני ציבור ומוסדות כמו האוניברסיטה העברית ומוזיאון המדע בירושלים.

ניתן להתקשר עם החברה בהסכם שירות המבטיח ללקוח שקט נפשי ומתקן מתוחזק המקבל טיפול תקופתי בהתאם לנדרש, תחזוקה שוטפת וטיפול בתקלות ומענה מהיר לטיפול בתקלות.

ליצירת קשר פנו לחיים : 052-6158966 .

 

תמונות מהפרוייקט

bottom of page